Kahramanmaraş'ta yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele kapsamında sokağa çıkma kısıtlamasının 3.gününde sokaklar boş kaldı.
Merkez Onikişubat ve Dulkadiroğlu ilçeleri başta olmak üzere il genelinde ana arter yolların boş olduğu görüldü.
Kahramanmaraş-Kayseri kara yolunda da trafik yoğunluğunun bulunmadığı gözlendi.
Jandarma, polis ve zabıta ekipleri merkez ve çevre yollarındaki uygulama noktalarına konuşlanarak kontrollerini sürdürüyor.