Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 24 Kasım öğretmenler günü dolayısıyla pandemi kuralları çerçevesinde Atatürk meydanında program düzenlendi. Milli eğitim camiasından temsilcilerin katıldığı törende Atatürk anıtına çelenk sunuldu. Ardından saygı...
24 Kasım öğretmenler günü kutlandı.
Loading...