Kahramanmaraş

Başkan Okay’dan Regaip Kandili mesajı!

Loading...

Abone Ol

Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay, Regaip kandili dolayısıyla bir mesaj yayınladı. Başkan Okay, birlik ve beraberlik vurgusu yaptığı mesajında Regaip Kandili’nin hayırlar getirmesini diledi.

< type="adsense" data-ad-client="ca-pub-2652272791524659">