Kahramanmaraş

Batı Çevre Yolu Üzerine Üst Geçit Yapılıyor

Loading...

Abone Ol

Başkan Güngör’ün öğrencilere söz verdiği Batı Çevre Yolu üzerine üst geçit yapımına başlandı. Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Hayrettin Güngör’ün bir program dönüşü yolda karşılaşıp sohbet ettiği öğrenciler okullarının bulunduğu bölgeye...

< type="adsense" data-ad-client="ca-pub-2652272791524659">