Kahramanmaraş

Beyaz önlüklü kahramanlarımızı bu sefer çok üzdük…

Loading...

Abone Ol

Pandemi sürecinde sağlık çalışanlarına balkonlardan alkışlarla destek verdik vermesine ama nisan ayı içerisinde ne yazık ki sağlık çalışanlarına şiddet haberleri de ardı ardına geldi.

< type="adsense" data-ad-client="ca-pub-2652272791524659">