Ulu Camii’de gerçekleştirilen aşure dağıtımı etkinliğine katılan Büyükşehir Belediye Başkanı Hayrettin Güngör, “Davetimize icabet eden hemşehrilerimize teşekkür ediyorum. Muharrem ayımız mübarek olsun. Birlik ve beraberliğimiz daim olsun” dedi.
Büyükşehir Belediyesi’nin geleneksel aşure etkinliği!
Loading...