Merkez üssü Sivrice ilçesi olan deprem sonrası evleri güvenli olmadığı için dışarıda kalan vatandaşlar, kentteki spor ve konferans salonları, kent meydanları, park ve bahçelere sığındı. Türk Kızılay, Ahmet Aytar Meydanı'nda...
Depremden Etkilenen Elazığ'da Çok Sayıda Aile Geceyi Dışarıda Geçirdi
Loading...