Elbistan’da 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'nın 97'nci yıldönümü kutlama programı çerçevesinde Cumhuriyet Meydanı Atatürk Anıtı'na çelenk sunuldu. Kaymakam Özkan Demir ve Belediye Başkanı Mehmet Gürbüz tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk sunulması ile...
Elbistan'da Cumhuriyet Bayramı Kutlamaları!
Loading...