Kahramanmaraş

Eşini koronavirüsten kaybeden kişi sağlığına kavuştu

Loading...

Abone Ol

Kahramanmaraş Necip Fazıl Şehir Hastanesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle eşini kaybeden Hatice Serdar (60), hastalığı yenerek taburcu edildi. Kentte esnaflık yapan Nuri Serdar (64) ile eşi Hatice Serdar'ın (60)...

< type="adsense" data-ad-client="ca-pub-2652272791524659">