Sağlık Bakanlığı hasta mahremiyetini koruyacak yeni bir uygulama başlatıyor. Poliklinik ekranlarında istemeyen hastaların isimleri gizlenecek.
Akşam gazetesinin haberine göre, hastalar isimlerinin ekrana yansıtılmasını istememeleri durumunda sıra numarası, hasta numarası...
Hastanelerde yeni dönem başlıyor!
Loading...