Kahramanmaraş

Kahramanmaraş'ta koronavirüs hastası konuştu!

Loading...

Abone Ol

Kahramanmaraş’ın Elbistan ilçesinde koronavirüs tedavisi gören Adil Dal adlı vatandaş cep telefonu ile yaptığı kayıtta Elbistan Devlet Hastanesi’nde kaldığı odayı gösterip, devlete ve millete teşekkür etti.

< type="adsense" data-ad-client="ca-pub-2652272791524659">