Kahramanmaraş

Onikişubatlılar Evde Kaldı, Başkan Mahçiçek Teşekkür Etti

Loading...

Abone Ol

Onikişubat belediye başkanı Hanefi Mahçiçek, ilçesindeki vatandaşlara sosyal medya hesabından teşekkür etti. #EvdeKalTürkiye uyarılarını dikkate alarak sokağa çıkmayan hemşerilerine teşekkür etti. Tüm dünyayı etkisi altına alan yeni tip koronavirüs salgınını...

< type="adsense" data-ad-client="ca-pub-2652272791524659">