Kahramanmaraş

Ortak kullanım alanları dezenfekte edildi!

Loading...

Abone Ol

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi ekipleri yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında dezenfekte çalışmalarına aralıksız devam ediyor.

< type="adsense" data-ad-client="ca-pub-2652272791524659">