Kahramanmaraş

Valilik binasında protokol imzalandı!

Loading...

Abone Ol

Onikişubat Belediyesi’nin 17 derslikli okulun yapımını üstlenmesiyle ilgili, valilik binasında protokol imzalandı.

< type="adsense" data-ad-client="ca-pub-2652272791524659">