Adana

Adana'da polisle karşılaşan 2 hırsız çaldıkları motosikleti bırakıp kaçtı

Adana'nın merkez Yüreğir ilçesinde polis ekibini görünce çaldıkları motosikleti bırakıp kaçan 2 zanlının yakalanması için çalışma başlatıldı.

Abone Ol

Muzaffer Sarı'nın Haydaroğlu Mahallesi'ndeki sitenin bahçesine bıraktığı motosikleti, 2 kişi tarafından çalındı.
Zanlılar, motosikleti sürükleyerek götürdükleri sırada devriye gezen polis ekibiyle karşılaştı.
Motosikleti bırakıp olay yerinden kaçan 2 kişinin yakalanması için çalışma başlatıldı.
Zanlıların kilidini kırdıkları motosikleti sürükleyerek götürmesi sitenin güvenlik kamerasınca kaydedildi.

< type="adsense" data-ad-client="ca-pub-2652272791524659">