Kahramanmaraş'ta yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadele kapsamında sokağa çıkma kısıtlamasının 3.gününde sokaklar boş kaldı.

Merkez Onikişubat ve Dulkadiroğlu ilçeleri başta olmak üzere il genelinde ana arter yolların boş olduğu görüldü.

Kahramanmaraş-Kayseri kara yolunda da trafik yoğunluğunun bulunmadığı gözlendi.

Jandarma, polis ve zabıta ekipleri merkez ve çevre yollarındaki uygulama noktalarına konuşlanarak kontrollerini sürdürüyor.