Vatandaşın onayı olmadan gönderilen ticari mesajlarda şikayetlerin 500 bini aşması üzerine Ticaret Bakanlığı tarafından çalışma başlatıldı. Bakanlık, 4 Ocak tarihinde yayımlanan yönetmelikle birlikte hayatımıza giren İleti Yönetim Sistemi 1 Aralık itibarıyla uygulamaya gireceğini ve 1 Aralık itibarıyla istenmeyen mesajların son bulacağını belirti. Kahramanmaraşlı vatandaşlarda bu tür mesajları kendi onayları ile gelecek olmasını iyi bulduklarını söyledi.