Yerli covid-19 aşısında çalışmalar tüm hızıyla devam ederken yurtdışından getirilecek aşılarda yeni gelişimler yaşanıyor Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, aşıyla ilgili ilk anlaşmaları yaptıklarını açıkladı. Bakan Koca, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, COVID-19 aşısı ile ilgili ilk anlaşmaları yaptıklarını, alternatif üreticilerle de görüşmelerinin devam ettiğini söyledi Fahrettin Koca, paylaşımında, "Daha önce de açıkladığım gibi bedelsiz olarak, sağlık çalışanlarımızdan başlayarak, kademeli bir şekilde aşı yapmayı planlıyoruz. Devletimiz vatandaşının yanındadır." ifadelerini kullandı.