Başkan Güngör’ün öğrencilere söz verdiği Batı Çevre Yolu üzerine üst geçit yapımına başlandı. Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Hayrettin Güngör’ün bir program dönüşü yolda karşılaşıp sohbet ettiği öğrenciler okullarının bulunduğu bölgeye üst geçit yapılmasını istemişlerdi. Başkan Güngör’ün sözü üzerine harekete geçen Büyükşehir Belediyesi ekipleri, Batı Çevre Yolu üzerinde öğrencilerin karşıdan karşıya geçişlerinde sorun teşkil eden bölgede üst geçit ve yaya yolu yapımına başladı. Onikişubat İlçesi Üngüt Mahallesi sınırları içerisinde birçok oklunda bulunduğu bölgede, Batı Çevre Yolu üzerine hem üst geçit hem de yaya yolu yapılıyor. Üst geçidin ayakları ve ulaşımı sağlayacak yaya yolu Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi tarafından, üst geçidin köprü kısmı ise Karayolları tarafından hayata geçirilecek.