Elbistan belediye başkanı Mehmet Gürbüz’ün ‘Dünya Yetimler Günü’ dolayısı ile ziyaret ettiği 10 yaşındaki elif su, kendilerine oyuncak gönderen Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Tanıtım Medya Başkanı Mahir Ünal’a teşekkür edip, en büyük hayalinin Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ı görmek olduğunu söyledi. Elbistan Belediye Başkanı Mehmet Gürbüz ‘Dünya Yetimler Günü’ dolayısı ile ilçedeki yetim çocukları evlerinde ziyaret ederek çeşitli hediyeler verdi. Ziyaretlerde başkan Gürbüz’e kendilerini unutmadığı için teşekkür eden çocuklar, aldıkları hediyelerin de çok anlamlı olduğunu söyledi. Babasını 3 yıl önce kaybeden 10 yaşındaki Elif Su, gürbüzün ziyaretinde en büyük hayalinin Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı görmek olduğunu söyledi. Elif Su çekilen videoda; Bize hediyeler gönderen Mahir Ünal amcamıza çok teşekkür ediyorum. Mahir amcamızdan bir isteğimiz daha var. Bize bilgisayar hediye ederse çok mutlu olurum. Ayrıca ben Tayyip Dedemi çok seviyorum. En büyük hayalim Recep Tayyip Erdoğan'ı görmek. Elbistan'dan selamlar, hayırlı ramazanlar” ifadelerini kullandı. Dünya yetimler gününde kapı kapı dolaşarak personeliyle birlikte hediye dağıtan Belediye Başkanı Mehmet Gürbüz: “Dünya Yetimler Günü dolayısı ile yetim ailelerimizin gönüllerine konuk olduk. Bugüne kadar gönüllülerimizle zorlukları paylaştık. Biz, yetim çocuklarımızın mutluluğu için ne gerekiyorsa onu yapmaya çalışıyoruz” ifadelerini kullandı.