Cumhurbaşkanı Erdoğan, Şişecam Polatlı Fabrikası Yeni Üretim Hattı Açılış Töreni'nde önemli açıklamalarda bulundu. Erdoğan yerli otomobil ile ilgili tarih vererek, "Elektrikli aracımızı da 2022 sonunda banttan indirmeyi hedefliyoruz" ifadelerini kullandı.