Elbistan Belediye Başkanı Mehmet Gürbüz, kültür hizmetlerini instagram hesabı üzerinden yapacakları canlı yayınlar ile sürdüreceklerini belirtti. Gürbüz, sevilen sanatçı Cem Kılıç konseri düzenleyeceğini duyurdu.