Elbistan Devlet Hastanesi’nde çocuk polikliniği yatan hasta servisinin bulunduğu katta kurulan oyun alanı sayesinde,  çocuklar hem tedavi oluyor hem de gönüllerince oynayarak hastanenin bunaltıcı havasından uzaklaşıyorlar.

Çocuk gelişimcilerinin görev aldığı oyun alanında, çocukların gelişim ve değerlendirmesi de göz önünde tutuluyor.

Çocuk Gelişimci Hayriye Öztürk, çocuk oyun alanıyla birlikte çocukların mutlu bir tedavi sürecinden geçeceklerini söyledi.

Çocukları yatan hasta servisinde tedavi gören ailelerde oyun alanının çocukların tedavi sürecine olumlu etki sağlayacağını söylediler.

Başhekim Akif Türk yaptığı açıklamada: “Çocuklarımız serviste tedavi olurlarken oyun alanını da kullanıp çocuk gelişimcilerimizle oyun oynayarak hastalık psikolojisinden uzaklaştırılacaklardır.” Diye konuştu.