Kahramanmaraş’ın Elbistan ilçesinde, karantina kurallarına uymayıp sokağa çıkan 3 kişi polis tarafından yakalanarak yurda yerleştirildi. Elbistan’da yapılan kontrollerde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkıp evde karantinada olması gerekirken sokağa çıkan H.K., Y.K. ve E.A. polis tarafından yakalandı. Haklarında işlem başlatılan şahıslara 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanunu’nun 282’nci Maddesi uyarınca 3 bin 150 lira para cezası uygulanıp, Kahramanmaraş’ta KYK Avşar öğrenci yurduna yerleştirildi.