Kahramanmaraş’ın Elbistan ilçesinin kırsal iğde mahallesinde yaşayan vatandaşlar kendi aralarında topladıkları paralar ile kurbanlık hayvan alarak 15 yıldır şükür kurbanı kesiyor. Elbistan ilçesine bağlı kırsal İğde Mahallesi’nde 15 yıldır imece usulü ile şükür kurbanı kesiliyor. İğde Mahallesi’nde yaşayan vatandaşlar, gurbetçi vatandaşların da destekleri ile aldıkları büyükbaş hayvanı dualar eşliğinde kesip, bereket duası etti. Mahalle muhtarı Hüseyin Günay yaptığı açıklama: “ İğde Mahallesi olarak gurbetçi vatandaşlarımızın da destekleri ile 15 yıldır şükür kurbanı kesiyoruz. Bununla ilgili görevlendirdiğimiz arkadaşlarımızın gayreti ile mahalle halkıdan, çiftçilerimizden ve gurbetçilerimizden toplanan para ile büyükbaş hayvan alıp dualar eşliğinde kesiyoruz. Verdiği nimetlerden dolayı Allah’a şükrediyoruz. Kurbanımıza destek olan hayırsever vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı. Şükür kurbanının kesilmesinde önderlik eden İğde Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Başkan Yardımcısı Yahya Marangoz’da kurban kesiminde emeği geçenlere teşekkür etti.