Kahramanmaraş Valilisi Ömer Faruk Coşkun, Kovid-19 aşılama oranında kentin turuncu kategoriden sarı kategoriye geçtiğini hatırlatarak, "randevularınızı ertelemeyin" çağrısında bulundu.