Kahramanmaraş’ın Elbistan ilçesinde koronavirüs tedavisi gören Adil Dal adlı vatandaş cep telefonu ile yaptığı kayıtta Elbistan Devlet Hastanesi’nde kaldığı odayı gösterip, devlete ve millete teşekkür etti.