Karşılaşma sonrası Piserro Kahramanmaraşsporlu ve Kırşehir Belediyesporlu futbolcular maç sonrası açıklamalarda bulundular. Piserro Kahramanmaraşspor’da Muhammed Enes Yılmaz ve Emre Gündoğdu “taraftarsız çıktığımız maçta ekranları başında bizleri izleyenleri üzdüğümüz için mutsuzuz” diye açıklamalarda bulundular. Öte yandan Kırşehir Belediyesporlu futbolcular Birol Parlak, Berkay Öztuvan ve İsmail Düzgün ise “Her iki takımında hak ettiği bir maçtı aslında ama biz golü bulduk ve galibiyeti aldık, play-off yolunda maçlarımızı kazanmaya devam edeceğiz” ifadelerine yer verdiler.