Alışverişte Kullandığımız Naylon Poşetlerin 1 Ocak 2019 İtibariyle Ücretli Olacağı Daha Önce Duyurulmuştu. Ancak Yeni Bir Karar Alındı Süre Geri Çekildi. Alışverişlerde Kullanılan Naylon Poşetlerden Ekim Sonundan İtibaren Para Alınmaya Başlanacak. Hedef Poşet Kullanımını Sona Erdirmek Bir Başka Deyişle Doğayı Korumak…