Konya'nın Kulu İlçe Kaymakamı Ali Edip Budan tarafından İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne gönderilen yazıdaki talimat doğrultusunda okullarda cep telefonu kullanan öğrencilerin velilerine, Kabahatler Kanunu'na göre 320 lira para cezası uygulanacak.
Konya'nın Kulu İlçe Kaymakamı Ali Edip Budan tarafından İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne gönderilen yazıdaki talimat doğrultusunda okullarda cep telefonu kullanan öğrencilerin velilerine, Kabahatler Kanunu'na göre 320 lira para cezası uygulanacak.