Konya'nın Kulu İlçe Kaymakamı Ali Edip Budan tarafından İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne gönderilen yazıdaki talimat doğrultusunda okullarda cep telefonu kullanan öğrencilerin velilerine, Kabahatler Kanunu'na göre 320 lira para cezası uygulanacak.