Onikişubat Belediyesi Sadece Vatandaşları İçin Değil Dünyayı Birlikte Paylaştığımız Can Dostları İçin De Projeler Üretmeye Devam Ediyor. Geçtiğimiz Günlerde Sokak Hayvanları İçin Yaptırılan Kulübeler İlçenin Birçok Noktasına Bırakılmıştı. Kedi Evi, Kuş Evi Ve Köpek Kulübeleriyle Onikişubat İlçesi Sokak Hayvanları İçin Güvenli Bir Barınak Haline Geldi. Başkan Mahçiçek Konuyla İlgili Şu İfadelere Yer Verdi. “Her Zaman Dediğimiz Gibi Dünyamızı Onlarla Paylaştığımızın Farkında Ve Bilincinde Olarak Bu Faaliyetlerimizi Gerçekleştiriyoruz. Soğuyan Hava Şartları Nedeniyle Can Dostlarımız Barınak Noktasında Sıkıntı Çekeceklerdi. Hem Bir Farkındalık Oluşturmak Hem De Barınak Sorununu Çözmek Adına Kulübelerimizi Yaptırdık. İlçede Park Ve Bahçelere Yerleştirildi. Vatandaşlarımızdan Dileğimiz Sokaklarındaki Can Dostlara Sahip Çıksınlar. Onların Da Bir Can Taşıdığını Unutmadan Karınlarını Doyuralım Sularını Verelim. Sokağa Çıkma Kısıtlaması Olan Günlerde Kaymakamlığımız İle Sokak Hayvanlarına Mama Bırakıyoruz. Bunlar Bizim Unutmamamız Gereken İnsani Vazifelerimiz” Şeklinde Konuştu. Haytap’a Bağlı Kahramanmaraş Tabii Hayata Ve Hayvanlara Işık Derneği (Martı) Yönetim Kurulu Başkanı Başkan Yardımcısı Serpil Kazancı Başkan Mahçiçek’e Göstermiş Olduğu Hassasiyetten Dolayı Teşekkür Etti.