Türkiye'nin Otomotiv İhracatı, Ocak-Eylül Döneminde Ve Son 12 Aylık Dönemde Belirgin Düşüşler Göstermesine Karşın Eylül Ayında Ağustos Ayına Göre Ve Geçen Yılın Eylül Ayına Göre Artış Kaydetti. Türkiye İhracatçılar Meclisi (Tim) Verilerinden Derlenen Bilgiye Göre, Türkiye'nin Eylül İhracatı Geçen Yılın Aynı Ayına Göre Yüzde 4,8, Ağustosa Göre Yüzde 28,5 Artışla 16 Milyar 13 Milyon Dolar Oldu. Türkiye İhracatının Lokomotifi Olan Otomotiv Sektörünün İhracatı Eylül Ayında Geçen Aya Göre Yüzde 68,7 Artarak 1 Milyar 544 Milyon 45 Bin Dolardan, 2 Milyar 605 Milyon 33 Bin Dolara Yükseldi. Otomotiv İhracatı Geçen Yılın Eylül Ayına Göre De Yüzde 0,5 Artış Kaydetti. Otomotiv Endüstrisi, Ocak - Eylül Döneminde İse Geçen Yılın Aynı Dönemine Göre Yüzde 24 Azalışla 22 Milyar 546 Milyon 596 Bin Dolardan, 17 Milyar 140 Milyon 579 Bin Dolara Geriledi.