Sağlık çalışanlarının izin kısıtlaması kaldırıldı Sağlık Bakanlığı'nın koronavirüs tedbirleri kapsamında sağlık çalışanlarına getirdiği yıllık izin, ücretsiz izin ve emeklilik işlemleri gibi kısıtlamalar kaldırıldı. Salgın sürecini omuzlayan sağlıkçıların daha önce izin, atama ve emeklilik işlemleri askıya alınmıştı. Sağlık Bakanlığı bugün yaptığı duyuruda sağlıkçıların yıllık ya da ücretli izin ve emeklilik talepleri gibi işlemlere getirilen kısıtlamaların kaldırıldığını duyurdu.