Umreden dönenler 14 günlük karantina uygulaması kapsamında öğrenci yurtlarına yerleştiriliyor. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın Twitter Üzerinden Paylaştığı Bilgiye Göre Yeni Tip Corona Virüse (Kovid-19) İlişkin, Şu Ana Kadar Toplam Vaka Sayısının 18 Olduğunu Bildirdi. Umreden Dönen Binlerce Kişi, Kovid-19 Salgınına Karşı Konya Ve Ankara’da Yurtlarda Karantinaya Alındı. Ankara’daki 1800 Kişiden Belirti Gösteren 5’i Hastaneye Sevk Edildi. Ankara Valisi Vasip Şahin, hastalık belirtisi gösteren beş vatandaşın ise Zekai Tahir Burak Hastanesi’ne sevk edildiğini açıkladı. Konya Valiliği’nden yapılan açıklamada ise uygulamanın, endişe edilecek durum olduğu için değil tamamen tedbir amaçlı hayata geçirildiği Belirtti. Ankara'daki 3 yurdun kapasitesinin 5 bin 392, Konya'da bulunan 2 yurdun kapasitesinin ise 4 bin 938 olduğu belirtildi.