Kahramanmaraş’ta Menekşe Ana Okulu’nda görev yapan Öğretmen Zeliha Yıldırım, koronavirüs tedbirleri kapsamında eğitimlerin online devam etmesi sebebiyle velilerinin 10 Mayıs anneler gününü özel yaptırmış olduğu çiçekleri önceden göndererek kutladı. Ailelerden birer fotoğraf isteyen Zeliha öğretmen, onlara beklemediği bir sürpriz yaptı. Ailelerden aldığı fotoğrafları çiçeklerin üzerine süsleyen Zeliha öğretmen bu güzel hediyeyi annelere göndererek yüzlerindeki tebessüm oldu. Konuyla ilgili Öğretmen Zeliha Yıldırım, Aksu Haber Muhabiri Murat Baltacı’ya özel açıklamalarda bulundu. Yıldırım “Salgın nedeniyle eğitimlerin online devam etmesi, beni öğrencilerim ve özellikle velilerimden ayrı bıraktı. Bende bu zorlu günlerde bir araya gelemesek bile onların yüzünde tebessüm olmak için böyle bir sürpriz yapmak istedim. Ailelerden önce öğrencilerimle birlikte çekildiği bir fotoğraf göndermelerini istedim. Onlar derslerle ilgili zannetti ama benim aklımda tamamen çiçeklerin üzerine süs şeklinde bırakıp, notlar yazarak göndermekti. Çiçekler şimdiden velilerime ulaştı. Arayıp çok memnun olduklarını ve mutluluklarını ifade ediyorlar, onlar öyle söyleyince bende çok mutlu oluyorum” dedi.