Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde camilerde koronavirüs tedbirleri kapsamında ilçe belediyesi ekiplerince ilaçlanarak dezenfekte çalışması yapıldı. Sabahın erken saatlerinde işe koyulan dezenfekte ekipleri ilçenin en yoğun camileri olan, Ulu Camii, Çarşı Atik Camii ve Himmet Baba Camisi’nden başlayarak ilçedeki bütün camilerde ilaçlama çalışması başlattı. Ulu Camii İmam Hatibi Cuma Karcıoğlu, kendilerinin önceden tedbir alamaya çalıştıklarını ancak belediyenin yaptığı dezenfekte çalışması sayesinde cemaatin huzur içince namaz kılabileceğini söyledi. Öte yandan, Elbistan Belediyesi kendi bünyesinde bulunan toplu kullanım alanlarını da sağlık bakanlığının uyarıları doğrultusunda geçici süreliğine kapattı.