Türkiye genelinde devre mülk mağdurlarının sayıları gitgide büyümeye devam ediyor. İddialara göre isos termal’de de vatandaşlar mağduriyet yaşıyor İsos yardımlaşma ve dayanışma derneği başkanı ali uluer ve dernek üyeleri bir araya gelerek açıklamalarda bulundu. Dernek başkanı uluer, 2016 yılında teslim edilmesi gereken yerlerinde şuana kadar hiç bir şey yapılmadığını ifade etti. İsos termal yönetim kurulu başkanı Mehmet ali Doğan’da konuyla ilgili yaptığı açıklamada, haksızlık varsa Türkiye’de mahkemeler var. Elbette herkes mahkemeye gidebilir mahkeme hepsini çıkarır ve kuruma verdikleri zararı da öderler. bizim Erzinde sadece 10,bin hafta üyemiz var dedi.