Adana'nın merkez Yüreğir ilçesinde nehirde boğulma tehlikesi geçiren kişi hastanede tedavi altına alındı.

Seyhan Nehri kıyısındaki Seyhan Mahallesi yakınında yüzmek için suya giren E.K. (17), bir süre sonra gözden kayboldu.

Çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye İl Emniyet Müdürlüğü Sualtı Grup Amirliği, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Ekipler, nehirde yaptıkları arama çalışmaları sonucu E.K'yi bularak kıyıya çıkardı.

23 ilde yasa dışı bahis operasyonu: 47 gözaltı
23 ilde yasa dışı bahis operasyonu: 47 gözaltı
İçeriği Görüntüle

Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından E.K, hastaneye kaldırıldı.

Kaynak: AA