Kahramanmaraş Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezinde istiklal marşının kabulünün 103. Yıldönümünde, Anma programı gerçekleştirildi.

KSÜ ve Yeşilay’dan Örnek İşbirliği: Tıp Öğrencilerine Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi
KSÜ ve Yeşilay’dan Örnek İşbirliği: Tıp Öğrencilerine Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi
İçeriği Görüntüle

Atatürk Anadolu Lisesi öğrencileri tarafından hazırlanan programda orotoryo gösterileri, Mehmet Akif Ersoy’un bestelenen şiirlerinden dinletiler gerçekleştirildi.

Kent protokolünün de katılım sağladığı programda vatandaşlar duygu dolu anlar yaşadı.

Kaynak: Anadolu Ajansı (AA)