Süper Kupa’da tablo netleşti
Türkiye Kupası yarı finalinde Trabzonspor’un Gençlerbirliği’ni 2-1 mağlup ederek finale yükselmesinin ardından 2026 Süper Kupa’ya katılacak takımlar kesinleşti.
Süper Lig’i zirvede tamamlayan Galatasaray, ligi ikinci sırada bitiren Fenerbahçe, Türkiye Kupası finalistleri Konyaspor ve Trabzonspor, Süper Kupa’da mücadele etme hakkı kazandı.
Trabzonspor bileti getirdi
Kupadaki kritik mücadelede Gençlerbirliği deplasmanına çıkan Trabzonspor, sahadan 2-1 galip ayrılarak finale yükseldi.
Bu sonuçla bordo-mavililer, Türkiye Kupası finalinde Konyaspor’un rakibi olurken Süper Kupa biletini de cebine koydu.
Yeni format heyecanı
Türkiye Futbol Federasyonu’nun yeni formatıyla düzenlenecek Süper Kupa’da dört takım mücadele edecek. Organizasyonun maç takvimi ve eşleşme detaylarının Türkiye Futbol Federasyonu tarafından önümüzdeki günlerde açıklanması bekleniyor.
Beşiktaş yine dışarıda kaldı
Yeni formatta dikkat çeken detaylardan biri de Beşiktaş oldu. Siyah-beyazlı ekip, üst üste ikinci kez Süper Kupa organizasyonunda yer alma hakkı elde edemedi.
Türk futbolunda sezonun en prestijli organizasyonlarından biri olan Süper Kupa’da bu yıl rekabetin oldukça yüksek olması bekleniyor.